Eğitimde, Sanatta, Sporda Başarının Adresi

Susuz Yaylası-Sülüklü Göl Doğa Yürüyüşü...(Kasım 2010)

FAALİYET TARİHİ:27.11.2010
FAALİYET SÜRESİ:7-8 saat-15 km
HAVA DURUMU:Parçalı bulutlu,rüzgarlı 18 derece
FAALİYETE KATILANLAR:35 Kişi

FAALİYET GÜNLÜĞÜ:Saat 8.00 da toplanma bölgesinde buluşup rehberimiz Kenan Hazar’ı alarak yola koyulduk.Akyazı merkezinden öğrencilerimizi alarak Dokurcun’a devam ettik.Köşeler Köyünün Akyolmuş Mahallesinde minibüs bizi bıraktı ve biz de orman yolu ile birlikte sürekli yükseldik.1200 m rakıma çıkıp Susuz Yaylasına vardık.Buradan sırt hattına geçip şiddetli rüzgarda ilerleyip Sülüklü Göle inen patikaya ulaştık.Sırttaki rüzgar bizi biraz yorsada aşağıdaki 3 gölün manzarasını görmeye değerdi.Kısa bir yürüyüş sonrası Sülüklü Göle ulaştık göl kenarında yemeğimizi yedikten sonra dönüşte bütün patikaları kullanarak kısa sürede bizi bekleyen aracımıza ulaştık.

Sitemizde bulunan Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Korunması Politikamız hakkında detaylı bilgi almak için tıklayınız.
atasehir mobilyacilar maltepe mobilyacilar kartal mobilyacilar cekmekoy mobilyacilar sancaktepe mobilyacilar ahsap mobilyalar cafe mobilyasi kafe mobilyasi bahce mobilyasi ceviz masalar cafe sandalyeleri metal masalar kafe sandalyeleri